Searching...
Saturday 9 May 2015
18:01 0

Gambar: Tindakan Obses Wanita Ini Membawa Padah!!

(VIDEO): Lakukan S*ks Depan Taman, Tak Sedar Orang Ramai(VIDEO): Pesta Tidak Bermaruah Di JepunVideo: 7 Gadis Terengganu 'Berpesta Arak' Tersebar(7 Gambar) Kantoi!! Hotel Ini Sajikan Tarian Separuh B*gel(VIDEO): Gadis Sanggup Mandi Darah Berb*gel(VIDEO): Gila! Acara Amal Meremas Payudara Wanita di Jepun?Gambar: Wanita Bangga Kongsi Gambar Bogel Di Tempat Awam(VIDEO): Muat Naik Video Di FB Dirogol Majikan Telah Menyelamatkannya(VIDEO): Wanita Indonesia Terkenal Di Amerika Syarikat Dalam Filem P*rno(GAMBAR): Akaun Instagram Penyanyi Terkenal Digodam Dan Gambarnya Tersebar!!

(VIDEO): Padah!! Gadis Buat S*ks Luar Tabii

9 Pelakon Malaysia Yang Pernah Menayangkan Tubuh Bogel Dalam Filem

31 Gambar Perkara Pelik Yang Dilakukan Oleh Wanita Barat

 Gambar Skodeng Anak Dara Cun Mandi Telanjang Di Sungai Kini Tersebar !





GARA-GARA stres diejek gemuk oleh orang sekeliling, Amber Girling, 20, berasa terlalu rendah diri dan terdesak untuk kuruskan badan.
Natijahnya, dia menjadi obses mengambil pil pelangsingan badan hingga berat badannya mencecah cuma 25 kilogram.
Berat badan Amber menyusut hingga yang tinggal bukan tubuh langsing tetapi lebih kepada rangka bernyawa.
Berat badan Amber menyusut hingga yang tinggal bukan tubuh langsing tetapi lebih kepada rangka bernyawa.
Hakikatnya badan Amber tidaklah kurus sangat dengan berat 57 kilogram namun dia sendiri terasa seakan-akan disindir rakan-rakan sekolah kerana berbadan gempal sejak berusia 17 tahun.
Menurut Amber kepada Daily Mail, ada rakan sekolah mengekorinya ke kantin pada waktu rehat untuk melihat apa yang dia makan lalu memberikan komen, “Jika saya jadi kamu saya tak akan makan tu..” apabila melihat dia mahu menjamah pasta.
Amber satu ketika dahulu agak gempal tetapi ianya jauh lebih menarik daripada susuk tubuh persis 'jerangkung'.
Amber satu ketika dahulu agak gempal tetapi ianya jauh lebih menarik daripada susuk tubuh persis ‘jerangkung’.
Sejak itu Amber mengamalkan diet dan melakukan aktiviti fizikal tiga kali seminggu namun hasilnya tidak memuaskan hati Amber lantas dia bertukar kepada pil diet.
Amber mengakui, dia mengambil 90 pil diet daripada empat jenis berbeza dalam masa seminggu. Tak cukup dengan itu, dia menambah sesi latihan di gym daripada tiga kali seminggu kepada setiap hari.
Amber terpaksa berkampung di hospital selama 5 bulan gara-gara pengambilan pil langsing yang salah dan keterlaluan.
Amber terpaksa ‘berkampung’ di hospital selama 5 bulan gara-gara pengambilan pil langsing yang salah dan keterlaluan.
Akhirnya dia mengalami sakit perut yang luar biasa manakala kulitnya bertukar kekuningan. Setelah dibawa ke hospital Amber terpaksa menjalani rawatan selama lima bulan sebelum benar-benar pulih.
Kini Amber mahu semua gadis mengambil iktibar daripada pengalamannya – terdapat cara yang betul untuk kurus dan makan pelbagai jenis pil langsing tanpa mengikut aturan bukanlah caranya kerana ia boleh meragut nyawa!
Kepada remaja perempuan yang berasakan anda perlu kurus atau cantik mengikut ukuran tertentu orang sekeliling anda, hayatilah klip video lagu lagu Colbie Caillat di bawah ye..
>>>Saksikan video di SINI (amaran, 18 tahun keatas sahaja)





(VIDEO): Apa Yang Terjadi Kepada Wanita Ini Mengejutkan Orang Ramai!!




Artikel Menarik:

0 comments:

Post a Comment

AdNow1

loading...